Mini-seminar for selvstændige
Få styr på økonomien
Er du selvstændig - måske nystartet - og vil du:
-
Have styr på dine priser?
-
Have overblik over din omsætning?
-
Vide hvordan du kan optimere dit overskud?
-
Vide hvor meget du kan trække ud i løn - og hvornår?
-
Have fifs og tips til, hvordan du nemt får overblik over din virksomheds økonomi?
Kan du sige ja til ovenstående,
skal du hoppe med på vores mini-seminar.


Hvem er mini-seminaret for?
Mini-seminaret "Få styr på økonomien" er for dig der er selvstændig og mangler overblik over din virksomheds økonomi. Du vil gerne have "tjekket" om dine priser er sat rigtigt, hvad du kan forvente at omsætte, hvor mange udgifter du (egentlig) har og hvad du kan forvente at få i løn - både nu, men også på sigt.
Kort sagt er mini-seminaret til dig, der gerne vil have mere overblik og ro i maven.
Kom til gratis
introduktions-webinar
Tilmeld dig vores gratis webinar, hvor vi introducerer mini-seminarets indhold og forløb. Her har du også mulighed for at stille spørgsmål og finde ud af, om mini-seminaret er noget for dig.
Webinaret foregår tirsdag d. 26/9 kl. 9.00-10.00 (cirka).
Deltagelse er gratis men kræver tilmelding. Du tilmelder dig her:
Pris og praktisk info
Opstart:
Vi kører 2 hold i løbet af efteråret. Begge gange afholdes mini-seminaret hos bymakers i Skanderborg.
Hold 1: Afholdes tirsdag d. 24/10 og onsdag d. 25/10. Begge dage kl. 14.00-16.00. Herefter planlægges 1-1 opfølgningen individuelt.
Hold 2: Afholdes tirsdag d. 31/10 og onsdag d. 1/11. Begge dage kl. 18.30-20.30. Herefter planlægges 1-1 opfølgningen individuelt.
Pris:
Prisen for mini-seminaret er 2.500 kr + moms uanset om du tilmelder dig hold 1 eller 2.
Early bird: Tilmelder du dig inden fredag d. 6/10, får du mini-seminaret til 1.900 kr + moms!
Vilkår:
Du er tilmeldt forløbet, når du har betalt og har 14 dages fortrydelsesret. Herefter er tilmelding bindende.
Vil du vide mere eller tilmelde dig?
Du tilmelder dig ved at bruge kontaktformularen nedenfor. Her skriver du hvilet forløb du gerne vil detage i, hvorefter vi kontakter dig. Vil du vide mere om forløbet kan du ringe til Anni Schmidt Pedersen på 28296127 eller skrive til asp@bymakers.dk.
Moduler og indhold
Modul 1:
Modul 1 handler om priser og omsætning. Er dine priser sat "rigtigt", og får de rigtige produkter/ydelser den opmærksomhed, de skal have? Vi giver dig fem metoder til prissætning og besøger også nogle velkendte tips og tricks fra købspsykologien. Når vi lægger alle elementerne sammen, giver det dig et godt og stærkt indblik i, hvor dit omsætningspotentiale er. Varighed: 2 timer.
Modul 2:
På modul 1 fik du blik for, hvad du omsætter og til hvilken pris. På modul 2, plotter vi tallene ind i budgettet, og begynder også at indsætte udgifter. Det vil sige, at du får adgang til vores budget-skabelon, som du får med hjem (den er digital). Efter modul 2, vil du således kunne finde rundt i et budget, forstå hvordan budgettet hænger sammen og hvad, du skal huske. Du vil således også være i stand til at bruge det som en valid oversigt over, hvad du kan få i løn! Varighed: 2 timer.
Modul 3:
"Modul 3" foregår som et opfølgende 1-1 møde. Det betyder også, at vi tilrettelægger mødet individuelt og efter aftale. Varighed: 1 time.