Iværksætterkursus
- For dig der skal godt fra start!

Iværksætterkurset er et 6-ugers kursus. Du får:

  • 6 workshops.

  • 6 Q&As (spørgetimer).

  • 4 individuelle coaching- eller sparringssessioner.

  • En BASIS-plads i vores kontorfællesskab imens.

  • Adgang til vores community og netværk af 50 virksomheder.

  • Mulighed for at deltage i alle vores arrangementer.

  • Din egen logbog.

Teamwork%20makes%20the%20dream%20work._edited.jpg
galleri s1.jpg

Hvad får du ud af kurset?

Formålet med kurset er, at klæde dig godt på, så du får en god og sikker start, når du skal drive virksomhed! Det kan også være du allerede er gået så småt i gang, men har brug for at høre - og lære - om "alt det andet", du også skulle kunne. Det kommer vi omkring på kurset.

Pris: 11.200 kr + moms

Er du ledig?
Er du ledig og overvejer du at blive selvstændig? Så tag fat i dit jobcenter. Matcher du kriterierne, kan du deltage i Iværksætterkurset uden egenbetaling.

Vil du vide mere eller tilmelde dig?
Vil du tilmelde dig Iværksætterkurset, gør du det ved at sende en mail til Anni Schmidt Pedersen på asp@bymakers.dk.

Praktisk info om kurset

Underviser:

Kurset afholdes hos bymakers med Stine Fentz og Anni Schmidt Pedersen som primære undervisere og sparringspartnere. Der vil på nogle workshops være besøg af gæsteundervisere, når vi dykker ned i områder, hvor der er behov for specialister.

Coaching- og sparringssessions:

Du får som deltager mulighed for at booke 4 individuelle coaching- eller sparringssessions. Her kan du både booke Anni Schmidt Pedersen og Stine Fentz.

Q&A:

Husk også at du som deltager på holdet kan deltage i den ugentlige Q&A, der ligger hver torsdag i de 6 uger, hvor der er kursus. Det giver dig mulighed for, at stille spørgsmål til det vi har arbejdet med på ugens workshop. Alle Q&As ligger om torsdagen fra 8.30-9.30

Logbog:

Mens du følger kurset, får du din egen logbog. Vi skal nok give en god introduktion til metodikken bag logbogen. For dig bliver den et redskab til at tracke din udvikling, dine valg (og fravalg) samt dine refleksioner.

Kursets omdrejningspunkt:

Kurset handler om dig og din forretning. Det betyder, at du arbejder med DIN virksomhed undervejs. Vil du se en mere detaljeret kursusplan inden du evt. tilmelder dig, så skriv til os. Så sender vi planen til dig.

Vilkår:
Du er tilmeldt kurset, når du har betalt. Du kan altid fortryde din tilmelding og op til 7 dage før kursusstart refunderer vi det fulde deltagergebyr. Ved afmelding senere refunders kun 50%.

Tilmelding og betaling

Tilmelding:

Du tilmelder dig forløbet ved at ringe til Anni på 28296127 eller skrive en mail til asp@bymakers.dk. Du er tilmeldt når du har betalt og har herefter 14 dages fortrydelsesret. Herefter er tilmelding bindende. Vilkårene er anderledes for dig, der er ledig og deltager via dit jobcenter. Kontakt os, hvis du har spørgsmål.

SKAL du have en ide, for at deltage i Iværksætterkurset?

Ja og nej. Du skal ikke have en fuldstændig klar plan for, hvad du vil og hvordan. Men du må gerne! Til gengæld får du mest ud af kurset, hvis du har gjort dig nogle grundlæggende tanker og har en god ide om din ydelse eller dit produkt.


Næste holdstart:

Kurset kører løbende hen over året. Hold øje med side her, hvor vi annoncerer nye datoer for efteråret eller skriv til os på asp@bymakers.dk

Kursusdage:
Modul 1: Afventet

Modul 2: Afventer
Modul 3: Afventer

Modul 4: Afventer

Modul 5: Afventer

Modul 6: Afventer

Afslutning - Præsentation, kransekage og bobler

Vi afslutter kurset med et event, hvor du har mulighed for at præsentere det du har arbejdet med, for et eksternt panel. Det er ikke et krav for deltagelse i kurset, at du præsenterer det du har arbejdet med. Panelet lytter og giver dig feedback - og efter præsentationerne drikker vi bobler, spiser kransekage og ønsker hinanden på godt gensyn!